Administration

Bemanning och rekrytering inom administration

Vi på Hero har sedan starten 2009 varit specialiserade på att rekrytera och bemanna tjänster inom administration. Vi hjälper er att tillsätta administrativa tjänster till era olika avdelningar inom till exempel back-office eller front-office, marknad, försäljning, logistik eller IT. Med ett brett kontaktnät inom området och en gedigen bakgrund med hundratals rekryteringar och bemanningar av administrativa positioner, så vet vi vad som krävs för att hitta den perfekta matchningen mellan företag och individ.

Ett axplock av tjänster inom administration som vi tillsätter

Nedan har vi plockat ut ett antal av de vanligaste rollerna inom administration som vi tillsätter. Det kan vara allt från roller inom HR till marknad eller olika typer av assistentroller inom avdelningar såsom inköp, logistik, supply chain eller VD-assistent.

Klicka på den roll ni skulle behöva förstärka med inom ert företag för att veta mer om hur vi kan hjälpa er inom det specifika området.

``Hör av er till mig! Jag behöver hjälp att hyra eller rekrytera personal!``