rekrytering / AI och transformation
Rekrytering inom AI och transformation
AI omformar hur vi arbetar, kommunicerar och skapar kundupplevelser – särskilt inom kundservice, customer success och customer experience (CX). I den här utvecklingen krävs både teknisk kompetens och förändringsvilja. På Hero hjälper vi er att rekrytera medarbetare som driver förändring och förflyttar er i den riktning visionen pekar mot – och som stärker er organisation i en tid av förändring.
V har bara ett mål: att tillsätta den kompetens som krävs för att ni ska nå dit ni vill.
REKRYTERING
Vi hittar kompetensen ni behöver för att driva digital förändring.
Customer Service, Customer Success och CX påverkas i grunden av AI och automatisering. Nya system och arbetssätt kräver nya kompetenser, men också nytt ledarskap. Den moderna ledaren måste förstå teknikens möjligheter, driva förändring med förtroende och samtidigt ta ansvar för människorna i förändringen.
AI utvecklas i en takt snabbare än sommaren övergår i höst, och nu krävs operativa och strategiska nyckelspelare inom området som kan driva den förändring som krävs för att hålla jämnt tempo med utvecklingen.
Vi hittar kandidaterna som har rätt kompetens för att skapa verkligt värde för er verksamhet.
EN NY ERA
Nya tider, nya krav, nya kompetenser –> Nya kollegor.
Digitaliseringen av roller inom Customer Support, Customer Success och CX går snabbt, och AI innebär både nya verktyg och nya arbetssätt. Den moderna medarbetaren behöver kunna kombinera teknikförståelse med empati, servicekänsla och förändringsvilja.
Vi ser en tydlig efterfrågan på kompetens som kan:
- Arbeta i AI-stödda plattformar för kunddialog
- Bidra till utveckling av nya processer och arbetsflöden
- Förstå och förbättra kundupplevelsen med hjälp av data
- Utbilda kunder och kollegor i nya digitala verktyg
- Arbeta nära techteam i agila eller snabbföränderliga miljöer
Vi hjälper er att ta nästa steg i er digitala förflyttning genom att rekrytera eller hyra in konsulter med rätt kompetens inom AI, kundupplevelse och förändring. Men innan dess – lås oss veta vart ni vill stå om 2 år. Eller 5. Det är först när rekryteringen blir en strategisk investering som verkligen värde kan skapas.
ROLLER VI TILLSÄTTER