rekrytering / EKONOMI

Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom Customer Success.

Att attrahera rätt Customer Success-talanger är avgörande för att kunna leverera exceptionellt, och långvarigt, kundvärde. En kärna för god lönsamhet i både B2B- och B2C-företag. På Hero är vi experter på rekrytering och konsultuthyrning inom Customer Success, och hjälper er att bygga team som stärker långsiktiga relationer med era kunder.

Customer Success rekrytering

REKRYTERING OCH KONSULTER

Medarbetare inom Customer Success som vågar ta drönarperspektivet

Customer Success är det inre navet i hjulet som snurrar i kundrelationen. Längst in, närmast kunden under hela kundresan, finns CS vid kundens sida för att hjälpa, utbilda och utveckla kundrelationen till en långsiktig, givande (och för alla parter lönsam) relation.

För att CS-navet ska kunna lyfta i hela spannet från operativ snurra till en strategisk drönare, då behövs rätt kompetens i teamet. Kompetens kan tillsättas för ett mer permanent behov eller som en konsultlösning. Oavsett vilket ni önskar så ser rekryteringsprocessen likadan ut, och vi kommer att vara mer frågvisa än ni är vana vid. Men vi kommer också att hitta kandidater som lyfter er Customer Success på ett sätt ni inte hade väntat er.

Det är där vi kommer att ha vårt fokus, för er långsiktiga framgång.

KONSULTLÖSNINGAR

Konsultlösningar för verkliga behov. Sådana som aldrig står still.

Kraven på kompetens skiftar snabbt, och behoven idag ser inte alls ut som de kommer att göra om tolv månader. Sorry to say. Här gäller det att ligga i framkant och förstå hur kompetensförsörjning genom exempelvis konsult- eller interimslösningar kan vara en strategisk vinnarmanöver. Snabba kast på kompetenskrav kan vi svara mot, med lika snabba lösningar för kompetensförsörjning.

Vi vet vilken kompetens som driver framgång i era mål.

Roller

Vi identifierar och attraherar nyckelkompetens inom Customer Success

Rekrytering / Customer Success

Customer Onboarding Specialist

Customer Onboarding Specialists är experter på att hjälpa nya kunder att snabbt komma igång och få maximalt värde av era produkter eller tjänster. De kombinerar teknisk förståelse med stark kommunikationsförmåga – och är ofta avgörande för att minska churn och skapa en positiv första kundupplevelse…
Läs mer

Rekrytering / Customer Success

Customer Success Manager

En skicklig Customer Success Manager arbetar proaktivt för att era kunder ska få maximalt värde från era produkter och tjänster. De är länken mellan affären, kundupplevelsen och er tillväxtstrategi – och bidrar direkt till ökad kundnöjdhet, minskad churn och ökad lönsamhet…
Läs mer

Jobbar du inom Customer Success och är nyfiken på nya utmaningar?

När du är redo för nästa steg i din karriär, behöver rådgivning eller karriärtips – anslut dig till Heros nätverk.
Registrera din kandidatprofil