Kunskapsbank / NYHETSBREV

Få de senaste insikterna inom rekrytering, HR och ledarskap direkt i din mail!

Håll dig uppdaterad med de senaste insikterna och trenderna inom rekrytering, HR och ledarskap!

Genom att anmäla dig till vårt månatliga nyhetsbrev får du direkt tillgång till expertis och värdefulla insikter inom rekrytering. Vi vet hur viktigt det är att ligga i framkant inom rekrytering för att vässa kompetensen i en framåtlutad affärsvärld. Gör som över 5 000 andra prenumeranter och anmäl dig för att nå nya höjder inom rekrytering!

Kunskapsbank

Ta del av de senaste artiklarna

  • #Uncategorized
  • september 16, 2025

Företag som äger kundresan äger framtiden. Resten jagar ikapp.

Customer Experience (CX) är inte en enskild avdelning. Det är hela kundresan; från första intrycket av varumärket, till köp, produktanvändning, support och lojalitet. Siffror från McKinsey visar att företag s…

Läs mer
Rekrytering kundtjänst
  • #Uncategorized
  • september 3, 2025

Rekrytering kundtjänst 2025 – från supportavdelning till affärskritisk frontlinje

Kundtjänst är inte en supportavdelning. Det är er frontlinje mot marknaden; den plats där kunder bestämmer om de stannar, köper mer eller lämnar. Därför är rekrytering till kundtjänst inte en sidofråga fö…

Läs mer
Rekrytering kundtjänst
  • #Uncategorized
  • februari 4, 2025

Tips inför rekryteringen av kundtjänstmedarbetare

Det finns många saker att ta hänsyn till för att skapa en träffsäker rekrytering av kundtjänstmedarbetare. Vad man bör tänka på varierar till stor del mellan roller, branscher och bolag. När det kommer till …

Läs mer
Kundservice
  • #Uncategorized
  • januari 29, 2025

Framtidens kundservice: AI:s roll och vikten av rätt kompetens

Kundservice står inför en spännande framtid, där generativ AI spelar en allt större roll i det dagliga arbetet. ”Åh nej!” tänker nog en och annan som läser detta. Dels för att människor är människor och gi…

Läs mer