rekrytering / KUNDTJÄNST

Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kundtjänst. För en större kundupplevelse.

Kundtjänst, eller kundservice, står inför den största transformationen sedan digitaliseringens inträde. Företag som vill kompetenssäkra sin kundtjänst för framtiden behöver tänka längre och större än hur behovet ser ut idag.

Hero har under 16 år tillsatt rätt kompetens inom kundservice, och vi är idag en av de främsta i branschen. Med vår erfarenhet kan vi både se vad som driver framgång i dessa roller över tid, och vi kan förlita oss på ett starkt nätverk för en snabb och kvalitetssäkrad leverans.

Vi vet vad som krävs av medarbetare idag och i framtiden inom kundservice, och vi hittar kandidaterna ni behöver för att säkra målet.

EN NY ERA

Vet ni vilken kompetens som kommer att behövas för att briljera kundtjänst 2028?

Om inte har ni kommit rätt. Hela området kundservice står inför en av de största transformationerna sedan digitaliseringens intåg. Polariseringen gör att det kommer att både krävas kompetens inom implementering och hantering av generativ AI, och samtidigt handlar den mänskliga interaktionen om just.. människan.

Framtidens kundservice präglas av en symbios mellan AI och mänsklig expertis. För dig som kundservicechef innebär det att ni behöver leta efter kompetens som kan stötta generativ AI och mänskliga agenter som kan hantera komplexa problem, emotionell support och strategisk kundvård.

Klarar ni att möta dessa utmaningar och utnyttja möjligheterna som AI erbjuder kan företag skapa en kundserviceupplevelse som inte bara möter, utan överträffar kundernas förväntningar i framtiden.

ANLITA KONSULTER

Sprint eller maraton? Konsulter för kortsiktiga och långsiktiga uppdrag.

När det kommer till rekrytering inom kundtjänst är vi bland de främsta i branschen, och vi erbjuder både direkta rekryteringar och konsultlösningar. Allt beroende på hur ert behov ser ut.

Konsulter kan ni hyra av oss i upp till 24 månader. Det ger flexibilitet när ni vill förstärka tillfälligt eller helt enkelt inte vet hur länge behovet kommer att bestå. Skulle ni sedan vilja göra ett övertag av konsulten går det självklart bra, efter 1000 timmar (ca 6 månader heltid) erbjuder vi fritt övertag av er konsult.

Bemanning och konsulter inom kundtjänst

Ett urval av roller vi tillsätter

Vi tillsätter nyckelkompetens inom kundtjänst som håller för framtiden

Rekrytering / Kundtjänst – Rekrytering och konsulter

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare är ansiktet utåt för ert företag. Att ha rätt person på rätt plats har sällan varit mer centralt än här, det kan handla om att vinna eller försvinna på en sekund. ..
Läs mer

Rekrytering / Kundtjänst – Rekrytering och konsulter

Norsktalande kundtjänst

Det kan vara så att kunderna förväntar sig att möta någon som talar samma språk som de själva, i det här fallet norska, när de når ut till er kundtjänst. Men det kan också vara så att ni genom att erbjuda kundservice på norska överträffar kundens förväntningar. Vad härligt…
Läs mer

Rekrytering / Kundtjänst – Rekrytering och konsulter

Dansktalande kundtjänst

Att ha dansktalande personal i din kundtjänst kan vara en stor fördel när det kommer till att bygga starka relationer med dina danska kunder. Genom att erbjuda support på kundens modersmål visar du respekt och engagemang, vilket leder till ökad kundnöjdhet och lojalitet…
Läs mer

Rekrytering / Kundtjänst – Rekrytering och konsulter

Finsktalande kundtjänst

I vissa fall kan det vara helt avgörande att ha kundtjänst på kundens eget språk. Det kan handla om en konkurrensfördel eller om att de produkter eller tjänster bolaget erbjuder är så pass komplexa eller känsliga att det behöver finnas någon som kan marknadens lokala språk. Det kan också…
Läs mer

Rekrytering / Kundtjänst – Rekrytering och konsulter

Rekrytering Rådgivande kundtjänst

En rådgivande kundtjänstroll går bortom traditionell problemlösning, och utvecklas i riktning mot en mix av kundvård, försäljning och customer success. I en tid när kundtjänstfunktionen står mitt i en transformation, kanske den största sedan digitaliseringen intåg, krävs andra egenskaper och kompetens hos en kundtjänstmedarbetare för att möta kundens behov….
Läs mer

Är du nyfiken på att arbeta inom kundtjänst?

När du är redo för nästa steg i din karriär, behöver rådgivning eller karriärtips – anslut dig till Heros nätverk.
Registrera din kandidatprofil