Är det dags att rekrytera en inköpsassistent?
Har ni upptäckt ett behov av att rekrytera en inköpsassistent som kan bistå era inköpare med offerter och beställningar, samt hantera ordrar och avvikelser? Vi på Hero hjälper er gärna att ringa in ert specifika kompetensbehov och utifrån det hitta bästa möjliga kandidat för tjänsten, oavsett vart i Sverige ni befinner er!
Rekrytering & konsulter
Därför är Hero rätt samarbetspartner i sökandet efter er Inköpsassistent
När man ska rekrytera en ny kollega kan det vara svårt att veta var man ska börja, men vi på Hero är övertygade om att er nya inköpsassistent finns i vårt kontaktnät. På Hero har vi hjälpt företag att hitta rätt kompetens sedan 2009, en uppgift som gjort oss till specialister på kompetensförsörjning. Vi vill skapa en mer medmänsklig och hållbar arbetsmarknad och är stolta över vår styrka att utmana gamla sanningar och istället se varje människa. Nu ser vi fram emot att få inleda ett samarbete med er!
I arbetet med att rekrytera en ny inköpsassistent är vi gärna med från start och hjälper er att forma en kravprofil som tydliggör vad ni eftersöker i er nya kollega. Vi säkerställer alltid att vår fördomsfria och kompetensbaserade rekryteringsprocess håller högsta kvalitet och effektivitet genom att arbeta i team från projektets start och ända tills att vi är i mål men en slutgiltig kandidat för tjänsten. För att hitta rätt talang är vi mån om era åsikter och önskemål, de hjälper oss också för att kunna göra en så träffsäker matchning som möjligt.
Kontakta Hero redan idag
Vi är mer än redo att ta oss an er rekryteringsutmaning redan idag, kontakta oss gärna så berättar vi mer om hur vi jobbar för att uppfylla era önskemål i så hög utsträckning som möjligt i jakten på er nya kollega!